Hol van a csomagom?

Hol van a csomagom?

Jelentkezz be a JD-fiókodba, majd ellenőrizd a korábbi rendeléseket, vagy használd a „rendelés nyomon követése” opciót, hogy lásd a küldemény státuszát.

 Használhatod a nyomon követési linket is, amelyet e-mailben küldtünk.

Miért töröltétek a rendelésemet?

Miért töröltétek a rendelésemet?

Elnézést kérünk, amiért töröltük a megrendelésed.

Ha a megrendelt termékek bármelyike időközben elfogyott, törölnünk kell a megrendelésedet. A fizetési módtól függően legfeljebb 5 munkanapon belül visszatérítjük az árát.

Ügyfélszolgálatunk nem tudja, hogy egy adott termék újra lesz-e raktáron, ezért kérjük, nézd meg az „Újdonságokat”, hátha valami megtetszik.

Mennyibe kerül a szállítás?

Mennyibe kerül a szállítás?

Válaszd ki a számodra legkényelmesebb szállítási módot:

  • ExpressOne futárszolgálat
  • Magyar Posta átvételi pontok
  • Magyar Posta – házhozszállítás futárral
  • Átvétel az üzletben


Szállítási költségek :

  • A 25.000 Ft feletti vásárlások esetén a szállítás díjmentes
  • Az üzletben történő szállítás mindig ingyenes
  • Express One futárszolgálat – házhozszállítás – 990 Ft
  • Magyar Posta poste restante (postán maradó), PostaPont, csomagautomata – 1290 HUF
  • Magyar Posta futárszolgálat – házhozszállítás – 1890 HUF
  • Az utánvétes fizetés díja 300 Ft.

A megrendelésem hiányos

A megrendelésem hiányos

Valami hiányzik a rendelésedből? Elnézést kérünk, vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. Minden el nem küldött termékre teljes pénzvisszatérítést biztosítunk. Ha nem kaptál értesítést arról, hogy egy termék nem volt raktáron, és 7 munkanap elteltével sem kaptad vissza a teljes árát, kérjük, ebben az esetben is vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.


Figyelem: Amennyiben a csomag átvételekor azt észleled, hogy a csomag sérült, vagy korábban ki lett
bontva, akkor lehetőséged van futár vagy a bolti munkatársunk jelenlétében kitölteni a
panaszbejelentő űrlapot. Ez nagyban megkönnyíti a panasz elbírálását.

A rendelésem több részre lett bontva

A rendelésem több részre lett bontva

A gyorsabb kiszállítás érdekében a rendelésedet több részre bontottuk. A visszaigazoló e-mailben értesítünk a csomagok számáról és a szállítási időről.

Rossz terméket kaptam

Rossz terméket kaptam

Ha nem a megrendelt terméket kaptad, kérjük, vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, akik szívesen segítenek a problémád megoldásában.  A könnyebb problémamegoldás érdekében kérjük, küldj az e-mail címünkre egy képet a kapott termékről

A megrendelés ajándékként küldése harmadik fél számára lehetséges?

A megrendelés ajándékként küldése harmadik fél számára lehetséges?

Ha a kiválasztott terméket ajándékként szeretnéd elküldeni, kérjük, a megrendelés leadásakor a címzett címét add meg szállítási címként.

Ajándékcsomagolási szolgáltatást nem nyújtunk, így a termékeket ugyanúgy csomagoljuk, mint egy szokásos rendelést. Az elektromos számlán tüntetjük fel a termékek árát, viszont a megrendeléssel kapcsolatos kérdéseket csak a megrendelést leadó személlyel tudjuk megbeszélni.

Problémám van a szállítással

Problémám van a szállítással

 Ha a szállítással kapcsolatban problémák merültek fel, ellenőrizd megrendelésed státuszát az alábbiak valamelyike szerint:

 Kattints az e-mailben küldött nyomon követési linkre, hogy megnézd a státuszát.

 Jelentkezz be a JD fiókodba, és ellenőrizd a korábbi rendeléseket, vagy használd a „rendelés nyomon követése” opciót, hogy lásd a szállítási státuszt.

 Ha továbbra is problémáid vannak a szállítással, kérjük, vedd fel a kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal, akik szívesen segítenek a problémád megoldásában.

Módosíthatom vagy törölhetem a megrendelésemet?

Módosíthatom vagy törölhetem a megrendelésemet?

A megrendeléseket a lehető leggyorsabban állítjuk összes és csomagoljuk be, ezért a feldolgozási folyamat megkezdése után már nincs lehetőségünk módosítani vagy törölni azt.Ha a lehető leghamarabb felveszed velünk a kapcsolatot a következő számon talán tudunk segíteni: +36-1-445-3983. Ügyfélszolgálatunk hétfőtől-péntekig érhető el, 09:00-17:00 óra között. 

Miért nem érkezett rendelést visszaigazoló email?

Miért nem érkezett rendelést visszaigazoló email?

A nagy mennyiségű megrendelés miatt a visszaigazoló e-mail kézbesítése a szokásosnál hosszabb időt vehet igénybe, azonban biztos lehetsz benne, hogy dolgozunk a megrendeléseden!  

 A szokásos szállítási idő a megrendeléstől számított 5-7 munkanap.

Mikor kapom meg a rendelt terméket?

Mikor kapom meg a rendelt terméket?

A szokásos szállítási idő a megrendeléstől számított 3-6 munkanap.